Catrice Allık Kullananlar / Catrice Allık Kullanıcı Yorumları



Catrice Allık



Merhaba :)
Merhaba ömrü hayallerindeki allığı aramakla geçmiş hanımlar.
Size de merhaba hayallerindeki allığı bulup cebi yanan kadınlar :)


Bu yazımda size çok ama çok beğendiğim bir allıkdan bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır aradığım ama içime sinen bir allık.
Catrice Allık
Öncelikle ürün limited edition olarak piyasaya sürülmüş hatta ben ilk gittiğim yerde bulamamıştım buun için Rossman ın farklı bir şubesine gittim. Fiyatı % 50 indirimde idi ve 15 TL gibi absürt bir rakama sahip oldum.

Catrice Allık Ben içerisindeki ölçülü ışıltıları ve renk geçişini çok beğendim. İlk önce koyu olan tarafla contour, şeftali pembe renkle allık ve açık renkle aydınlatıcı çizgilerinizi yapabilirsiniz.

Eğer altına yüz nemlendiricisi veya primer kullanırsanız kalıcılık 4-5 saat kadar gidiyor, eğer kullanmıyorsanız 2-3 saat kadar ki arada yenilemek gerekiyor. Bu bençe çok büyük sorun değil çünkü tüm allıklarda aynı sorun var sanki :)




İçerisinde hafif ışıltılar var ve çok ölçülü doğal duruyor. Bence şuan piyasadaki fiyat performans ürünleri arasında açık ara önde.

Kesinlikle tavsiye ediyorum....




Catrice allık kullananlar, catrice allık fiyat, catrice allık yorum, catrice allık kullanıcı yorumları, catrice allık renkleri, catrice allık dayanıklı mı, catrice ürünleri satın al, catrice ürünleri kullanıcı yorumları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes