Maa Althahab Parfüm Kullananlar / Maa Althahab Kullanıcı Yorumları

MAA ALTHAHAB PARFÜM KULLANANLAR


Merhaba,
Uzun zamandır yazmayı planladığım bir konudan bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz orjinal parfümler ciddi manada pahalı olmaya başladı, bizde seçenek arıyoruz yeni bir seri yapacağım parfüm dupeleri ile ilgili ancak bu yazımda açık parfüm kullananların dikkatini çekeceği bir üründen ve markadan bahsetmek istiyorum.

Ma Althahab Parfüm.

Evet ben İstanbul da yaşayan bir arkadaşım vasıtası ile keşfettim bu ürünü şöyle ki arabasının içerisine binince her yere yayılan ve günlerce geçmeyen bir koku mevcuttu ismini sordum açık parfüm dedi. İnanamadım bu kadar başarılı olmasına çünkü hiç  açık parfümlerde buruna gelen klasik kolanya kokusu yoktu ve kalıcılığı çok yüksekti hatta ben tüm şişeyi üzerine boşalttı sandım biran :)

Neyse gelelim ürünümüze MA ALTHAHAB markasını çok bilmem, diğer parfümleri hakkında bir bilgim yok ama açık söylemek gerekirse bunu başarmışlar. Anti parantez ben ürünün orjinalini gidip bir yerlerden koklamadım. Yalnız açık versiyonunu çok beğendim kalıcılığı kokusu efsane ötesi bence. Biraz oryantal bir parfüm ilk sıkınca hacı yağı gibi gelebilir kokusu ama bir iki dakkaya farkı göreceksiniz. Sanıyorum esans yoğunluğu çok yüksek.

MA ALTHAHAB -Johan Be.


Ürünün orjinalinin içeriğini paaylaşamıyorum çünkü Johan Be diye taratınca bir sürü versiyonu çıkıyor açıkcası bu hangisi emin değilim. Firma ile müsait bir zamanda görüşüp size yazacağım.

Bence uygun fiyatlı kalıcı ve imza bir koku arayanlar için kesinlikle tavsiye bir parfüm.

Siz hanig açık parfümleri önerirsiniz ?


maalthahab parfüm yorumları, maaalthahab açık parfüm, maa althahab parfüm kullananlar, maalthahab johan be

1 yorum :

  1. Merhaba kokusunu çok beğendim eşime almak işitiyorum nasıl temin ede bilirim türkiyede satılıyormu fiyatı ne kadar türkçe açıklama yapar mısınız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes