Max Factör Rimel ve Kapatıcı Kullanıcı Yorumlarım


maxfactör kullanıcı yorumu

Selam kızlar baya uzun bir ara verdik yaklaşık 15 gündür tatildeydim ve yeni döndüm .Döner dönmez güzellik sırlarımızı paylaşmaya devam ediyoruz.Şimdi size uzun zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım iki üründen bahsedeceğim.Max Factör Rimel ve Kapatıcı . Fiyatları oldukca pahalıydı ve bir alışveriş merkezinde kampanyadan almıştım ikincisi % 50 indirimli oluyordu sizlere tavsiyem kesinlikle indirim tarihlerini takip edin ;)



Max Factör Rimel : İnanın ben çok memnun kaldım , sürdüğünüz andan itibaren doğal bir görünüm sağlıyor ve en önemlisi pütür pütür yapış yapış durmuyor. Bu yüzden ben çok beğendim ama yüksek performans bekliyorsanız, o konuda biraz başarısız ciddi bir hacim sağlamıyor belki bir kaç kat üst üste sürerseniz .Kısacası günlük kullanım için başarılı bir ürün.

Max Factör Kapatıcı : İşte bence tüm zamanların gelmiş geçmiş en iyi kapatıcısı , kesinlikle doğru tonu bulduğunuzda inanılmaz memnun kalacaksınız, hafif yağlı bir dokusu var bu yüzden sürdükten sonra cildinizle bütünleşiyor kuruyup pudralaşmıyor ve kesinlikle kapatıcı özelliği çok fazla lekelerin üzerine kullandığınızda photoshopla rötüş yapmış gibi oluyorsunuz. Fondöten altına ve üstüne uygulanabilir.Sürdükten biraz sonra iyice ciltle bütünleşmesi çok büyük avantaj sağlıyor ama daha öncede belirttiğim gibi , kesinlikle cildinizin tonunu bulmanızda yarar var yoksa komik bir renk cümbüşü olur kızlar :) Daha sonraki yazılarımda, golden rose, flormar,chatren aley,loreal paris ve max factör kapatıcılarını uygulamalı paylaşıcam kızlar beni takip edinnnnn


Etiketler : max factör rimel kullanıcı yorumları, max factör kapatıcı kullananlar, kapatıcı tavsiyeleri, rimel tavsiyeleri, 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes