Avene Cilt Bakım Seti Kullanıcı Yorumlarım

Selam kızlar , cilt bakım konusuna devam ediyoruz. Şimdi size geçen sene tanıştığım , kullanmakdan ve kullanan insanların yorumlarından çok memnun olduklarını bildiğim bir ürünü paylaşmak istiyorum.
"AVENE" geçen sene eczacı bir arkadaşım vasıtasıyla tanışmıştım , çok güzel anlatmıştı önce emin olamadım testerlarını verdi bana denedim ve hiç vakit kaybetmeden setini aldım neden ?
kokosilemakyajveguzellik.blogspot.com
Çünkü Avene tamamen termal su içerikli , cildinizi yormayan ve gerçekten düzenli kullanmım sonucunda tedavi edebilen bir ürün.Hassas ciltler için birebir. İçerisindeki termal su , cildinizin kaybettiği mineral ve vitamin dengesini ssağlamakla birlikte , bir çok firmada gördüğümüz , ürünleri kullanmayı bıraktığımız zaman cildimizin eski haline dönmesi riski taşımayan bir firma. Cilt bakım seti Temizleme jeli,peeling etkili nemlendiricili maske, gece kullanım nemlendirici jeli ,gündüz kullanım nemlendirici kremi ve termal su destekli tonikten oluşuyor yanlış
hatırlamıyorsam , kampanya dahilinde 99 tl ye sahip olmuştum.Ayrıca Cildindeki ton farklılıkları ve özellikle , akne izi olanların % 90 başarı elde edebileceği bir leke kremleride mevcut .Bir kaç yıl evvel kapaklı telefon kullanıyordum ve yanaklarımda sivilcelerden kalan ve telefonun da etkisiyle ciddi lekelenmeler olmuştu.Avenenin leke kremini kullandıktan 2 ay gibi bir süre sonunda inanın lekeler % 90 oranında azalmştı. Dediğim gibi ürünler kimyasal madde içermiyor ve cildinizi yormuyor. Nefes aldığını hissedebiliyorsunuz. Özellikle termal su destekli ürünler olduğu için cildinizin parlaklığı ve canlılığı artıyor, ben yağ salınım dengesinin düzenleyici bir kit kullanmıştım.Diğer cilt tipleri içinde çeşitli ürünleri mevcut ve eczanelerde satılıyor. Nemlendiricileri cildinizde tabaka halinde durmuyor ve emilim süresi maxsimum .Hızla deri altına nüfus ediyor.Ve düzenli kullanmama rağmen 1 yıl gibi bir sürede hala bitiremedim.Özellikle akşamları yatmadan önce cilt temizliğini yaparsak sabah daha dinlenmiş ve tedavi edilmiş bir ciltle uyanabiliyoruz.

Gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün "Avene ".




1 yorum :

  1. Bende kullanıyorum özellikle leke kreminden çok memnunum ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes