Parfüm Tavsiyeleri Hugo Boss Femme Kullananlar



hugoboss

Selam kızlar biliyorum bu aralar sizi çoook ihmal ediyorum ama hakverin çok işlerim vardı. Şimdi size yazın kullanmak istediğim bir parfümü anlatıcam çok beğendim , iyi ki almışım .

Kesinlikle çok light ama akılda kalır bir kokusu var zaten daha önce aynı Hugo Boss un xx parfümünü kullanmıştım ve ondanda kolay kolay vazgeçememiştim. İçeriğinde yasemin,zambak misk ve gül var çok soft ve taze bir koku ferah yorucu bir koku değil.Bu yaz bu parfümü kullanmaya karar verdim sizede şiddetle tavsiye ediyorum !




Etiketler : hugo boss femme kullananlar,hugo boss femme,  parfüm tavsiyeleri,yazlık parfüm tavsiyeleri,hafif kokulu parfümler,çiçeksi parfüm kokuları
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes