Yves Rocher UV Beauty Shield Güneş Kremi

Evet Yves Rocher serimize devam ediyoruz daha önce sizlere Yves Rocher cilt bakım ürünlerinden bahsetmiştim özellikle siyah nokta ve akne problemi yaşayanlara yönelik ürünlerle ilgili yazımı okumak için tık tık 

Özellikle benim gibi azıcık güneş gördüğünde arabistanın çöllerinden gelmiş gibi bir tene sahipseniz :) 50 faktör güneş koruyucusu peşinde koşuyorsunuzdur muhtemelen. Yıllardır cildime göre arayışım bitmedi bütün güneş kremlerinde yaşadığım en büyük sıkıntı yüzümde kalıp gibi durması nefes aldırmaması ve beni boğması , daha önce bir çok marka denedim ama mutlu olmadım .


Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu ürünü denemeye karar verdim.  Fiyatı 35 Tl civarındaydı ama maalesef aradığım ürün kesinlikle bu değil .Sebamed ve o tarzlara göre daha yumuşak emilimi kolay ama , yine beyaz bir tabaka ağırlık ve ciltte bir tabaka varmıi hissi bırakıyor. Benim cildim yağlı ve karmaya dönük olduğundan biraz parlama ve yağlandırma yaptı o yüzden kullanmayı bıraktım.Üzülerek söylüyorumki malesef bu ürünü fiyatını baz alırsak cok da tavsiye edemiyeceğim....



Etiketler : Yves rocher Uv beauty , yves rocher ürünleri,yves rocher güneş kremi kullananlar, yves rocher güneş kremi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes