Yves Rocher Cilt Bakım ürünleri Kullananlar / Kullanıcı Yorumlarım


Merhaba Sevgili okurlarım bu yazımda size yeni aldığım bir ürünü tanıtmak istiyorum .Gecenlerde avmde gezerken , yves rocher  mağazasının önünde kampanyayı farkettim hemen içeri daldım siyah noktalarından yıllarca müzdarip olmuş ben acaba işime yararmı diye bu ürüne sarıldım hemen.Aslında daha önce yves rocher ürünlerini kullanan yada yves rocher cilt bakım ürünleri tavsiye eden birileriyle konusmadım hiç.Kendim denemek istedim .Önce size ürünü tanıtayım

Ürünümüz resimdeki gibi bi setten oluşuyor .İçerisinde salsilik asit barındıran sette peeling etkili yüz yıkama jeli, Tonik ve lekelerin üzerine süreceğiniz özel bir krem mevcut.Alışveriş yaparken magazadaki kızlardan birisi bana , bu bakım ürününün ciltteki yağı emdiğini ve bir zaman sonra cilt altındaki yağlarıda gün yüzüne cıkaracagı için cildimin bir süre dökebileceğini belirtti.Cok uzun süre olmadı bir haftalık kullanım sonucları söyle ;
  • Cildi gercekten temizliyor .
  • Özellikle tonik cildinizdeki fazla yagı ve siyah noktaları temizlemede cok basarılı
  • Leke kremini cok basarılı buldum eski izlerde cok mesafe katedemedik onuda ilerleyen günlerde paylasırım ama yeni sivilce ve izlerini soldurdugu aşikar
  • Ürün iyi hoş ama cildi aşırı derecede kurutuyor çok nazik kullanılması lazım aksi taktirde cildiniz kurulukdan hırpalanabilir. Ben bu setle beraber eczaneden aldıgım bepanten kremi kullanıyorum 
  • Tam sonucları 1-2 hafta gectikden sonra resimli olarak sizinle paylaşacagım.
Unutmadan söylemek gerekirse yves rocher bitkisel agırlıklı bir marka % 2 oranında kimyasal kullandıklarını belirttiler.Fakat ürünlerin fransadaki satış fiyatları türkiyeyle kıyaslayınca çok komik .Bunun nedenini tam olarak anlamış değilim tabiki bir çok ürün yurt dışında daha uygun ama bu ürünlerde çok ciddi fiyat farkları var bunuda belirtmek isterim :)

Sevgiyle kalın


Etiketler :yves rocher cilt bakim ürünleri kullananlar, yves rocher cilt bakim ürünleri tavsiye, yves rocher ürünleri kalitelimi , yves rocher pure system , yves rocher siyah nokta 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes