Avon Today Parfüm Kullananlar / Avon Today Kullanıcı Yorumları/ Dupe Parfümler



AVON DUPE TODAY
Merhaba,

Parfümleri araştırırken hangisi hangisine benziyor diye kısa notlar alıyorum sizinle paylaşmak için.
Geçen ay katalog indiriminde Avon Today parfümünü aldım. Aslında katalogda kolunu sürtünce verdiği koku ile benzetemedim ancak yinede beğenmedim değil.

ELİSAABAvon Today Parfüm yorumuna gelirsek eğer size şöyle söyleyebilirim malesef kalıcılığı vasat, çok sıkmanız gerekiyor.  Hafif bir yaz kokusu bence limonumsu böyle :)

Ancak size birde iyi bir haberim var Eli Saab ın aşağıdaki pahalı pafümü varya dillere destan, heh işte ben onunla Avon Today arasında hiç bir fark göremedim.

Deneyin derim :) inanın çok benziyorlar.



avon today parfüm kullananlar, avon today parfüm yorumları, avon today dupe elisaab, avon today kalıcılık

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2009 Kokos ile Moda All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes